۱۳۹۹-۰۸-۲۵

من مادر جگر سوخته «ابراهیم کتابدار» از جانباختگان آبان ۹۸ هستم؛ سلام میکنم به ایران!


صحبت‌های خانم سکینه احمدی، ‫مادر ابراهیم کتابدار، که در جریان اعتراضات سراسری آبان۹۸ در کرج با شلیک گلوله ماموران جان خود را از دست داد.
ابراهیم کتابدار در ۲۸ بهمن سال ۱۳۶۸ در تبریز متولد شد. او متأهل و دارای ۲ فرزندِ دختر ۴ ساله و ۲ ساله به نام‌های «سِودا» و «سوگند» بود. وی در مهدی‌آباد کیانمهر کرج مکانیکی و نمایشگاه اتومبیل داشت.

ابراهیم کتابدار، روز ۲۵ آبان سال ۱۳۹۸ در حالی‌که در مقابل محل کارش ایستاده بود، از ناحیهٔ قلب هدف گلولهٔ مستقیم قرار گرفت و جان‌باخت.
سکینهٔ احمدی، مادر ابراهیم کتابدار در این رابطه گفته‌است:
ابراهیم رفته بود مغازه و کاسب بود. با خانمش و بچه‌هایش با ما زندگی می‌کردند. زنگ زدم که برای ناهار بیاید خانه و پدرش هم برای ناهار دنبال او رفته بود. اما ابراهیم همین که از مغازه بیرون آمده بود هر دو دستش توی جیب‌هایش بود که گلوله را توی قلبش زده بودند. نه توی درگیری بود نه ربطی به درگیری‌ها داشت اما او را هدف گرفته بودند. از زنگ من به ابراهیم برای ناهار، ده دقیقه هم نشد که به من زنگ زدند گفتند ابراهیم تیر خورده. گفتم یعنی چی تیر خورده؟ گفتند پلیس و بسیج ریخته‌اند اینجا و درگیری است.
او در ادامه گفته‌است: «من با پای برهنه افتادم توی خیابان، دیدم قیامت است. خودشان گلوله می‌زدند، مردم را می‌زدند، زن‌ها را می‌زدند، هرکسی که می‌گذشت را می‌زدند. برده بودند بیمارستان شریعتی و وقتی رسیدم، دیدم تن بی‌جان بچهٔ مرا روی سرامیک گذاشته‌اند.»
پیکر ابراهیم کتابدار ۲ روز پس از کشته‌شدن، به خانواده تحویل داده شد و در بی‌بی سکینه کرج به خاک سپرده شد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر