۱۳۹۹-۱۲-۰۳

درخواست کمک: اعدام به خاطر شرب خمر

درخواست کمک: اعدام به خاطر شرب خمر

خبرگزاری هرانا – یک شهروند در تهران، به اتهام شرب خمر بازداشت و در دادگاه کیفری یک این استان، به ریاست قاضی محمدی کشکولی، پای میز محاکمه رفت. نماینده دادستان برای این شخص درخواست حکم اعدام را مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، فردی در شمال تهران به اتهام شرب خمر و رانندگی در حال مستی بازداشت شد و پای میز محاکمه رفت.

بر اساس این گزارش این فرد که نام وی احسان عنوان شده، ۷۳ ساله و خلبان بازنشسته است.

وی در دادگاه منکر مصرف مشروبات الکلی شد، اما در بررسی پرونده‌اش مشخص شد، پیشتر سه مرتبه به همین اتهام بازداشت و حکم حد برای وی اجرا شده است.

او سپس به اتهام شرب خمر با وصف سه مرتبه اجرای حد، در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی پای میز محاکمه رفت.

در ابتدای جلسه نماینده دادستان کیفرخواست را خواند و برای وی درخواست اعدام را مطرح کرد.

این فرد در دفاعیاتش گفت: من بی دلیل بازداشت شدم و هیچگونه مشروبی مصرف نکرده‌ام. به اجبار از من تست الکل گرفتند و به همین خاطر من برگه تایید کننده مثبت بودن تست الکل را امضا نکردم .من این اتهام را قبول ندارم.

سپس وکیل به دفاع از موکلش پرداخت و گفت: این پرونده نواقص بسیاری دارد و موکلم نیز در پرونده اعتراف به مشروب خواری نداشته است. از این رو تقاضای برائت وی را دارم.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر