۱۴۰۰-۰۲-۲۴

متن نامه عبدالستار نارویی، پدر کودک ۶ ساله کشته شده بلوچ




بسم رب شهدا
اینجانب عبدالستار نارویی، پدر شهید محمدصدرا طفل معصوم و بی‌گناه ۶ ساله بنا به اظهارت رسیده شده در فضای مجازی توسط سرهنگ کیخا که اینجانب مسلح بوده‌ام، بنده این خبر را تکذیب می‌کنم.

همانطوری ک در تمام کلیپ‌ها رسیده شده است و امشب ۲۲اردیبهشت در جلسه‌ای که در ستاد فرماندهی ایرانشهر برگزار شد با حضور فرماندهان ارشد استانی و سردار طاهری بالاترین شخص نظامی استان بر طبق مستنداتی که وجود دارد بنده هیچ‌گونه سلاحی همراه نداشته‌ام و این افتراءاتی که بر من روا داشته‌اند انگی بیشتر نبوده‌اند و از سرهنگ کیخا در این رابطه سوال شد ولی جوابی نداشت و تمام ملت و مردم بلوچ می‌دانند که اگر بلوچی مسلح باشد و در جلوی چشمانش فرزند دلبندش به شهادت برسد ولی دست به اسلحه نبرد واقعا این اوج بی‌غیرتی هست و اگر من مسلح بودم مطمئنا درگیری پیش می‌آمد و پرونده در داداسرای نظامی استان مورد بررسی قرار دارد و سردار طاهری قول داده‌اند که هیچ‌گونه کوتاهی در حق این طفل معصوم قرار نگیرد و بنده تا آخرین لحظه سر صحنه حضور داشته‌ام و خانواده‌ام رو با اورژانس به بیمارستان انتقال دادم و به دلیل وخیم بودن حال روحی و جسمی و فشار عصبی به خانه رفتم و روز بعد بلافاصله در اولین ساعات اداری به پزشک قانونی و اداره آگاهی حاضر شدم و بنده به جد پیگیر این پرونده هستم اولا در سطح استانی و اگر به جایی نرسید در سطح کشوری و اگر کشوری جوابی نگرفتم در سطح بین‌المللی حتما پیگیر میشوم و مامورین در صحنه‌ای ک پیش آمد ۲پوکه در ماشین من انداخته‌اند که خود را تبرئه کنند ولی به حول و قوه الهی و طبق فیلم‌ها و شواهد عینی ثابت شد و خواهد شد که بنده هیچ‌گونه مواد و یا اسلحه‌ای دستم نبوده. به امید روزی که در بلوچستان برای هیچ خانواده‌ای همچین حادثه ناگواری پیش نیاید.
ارادتمند شما عبدالستار نارویی، پدر شهید ۶ ساله محمدصدرا نارویی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر