۱۴۰۰-۰۸-۰۶

هاشمیون؛ دسته گل جدید سپاه در خاورمیانه

هاشمیون؛ دسته گل جدید سپاه در خاورمیانه

سایت اورینت نت وابسته به اپوزیسیون سوریه فاش ساخت که حکومت ایران همچنان درحال ایجاد گروه‌های جدید شبه نظامی در سوریه با هدف جنگ افروزی است. بر اساس این گزارش هاشمیون نیروی نیابتی جدید سپاه پاسداران در سوریه است که از میان نوکیشان شیعه تشکیل داده است. منابع خصوصی به اورینت نت گفتند که این شبه نظامیان در واقع در ابتدای سال ۲۰۲۱ وارد خط مقدم جبهه نظامی شدند. مقر آنها در شهر البوکمال در شرق سوریه بود. پس از آن تهران مقرهای جدید در المیادین دیرالزور، رقه، حلب و حومه دمشق نیز افتتاح کرد.


اطلاعاتی از تعداد اعضای هاشمیون در دست نیست اما سپاه با سرعت هر چه تمام ثروت ملی مردم ایران را به خاورمیانه جاری کرده و برای خود مزدوران جدیدی را استخدام می کنند. مزدورانی که کاری بجز ویرانی و خونریزی ندارند. سپاه و فرمانده معدوم سابق اش قاسم سلیمانی که ادعا پیروزی بر داعش را به رهبرش تبریک گفته بود، چرا هنوز در سوریه به دنبال ایجاد نیروهای نیابتی است؟ اگر چه نیروهای نیابتی رژیم ایران در سوریه بیشتر از آنکه با داعش بجنگند با نیروهای مخالف اسد در نبرد بوده اند. در شرایطی که کارگران در ایران بدلیل وضعیت امرار و معاش خود دست به خودکشی می زنند، کدام عقل و منطقی می تواند ایجاد یک نیروی مزدور دیگر سپاه در سوریه را توجیه کند؟ سود مردم ایران از ایجاد این گروههای نیابتی چیست؟ آیا وجود این گروهها مشکلات اقتصادی مردم را کاهش میدهد یا اینکه بر تعداد این مشکلات می افزاید؟ چرا رژیم ایران از پرداخت حقوق کارگران خود عاجز است، اما چمدانهای دلار به مزدوران خود در خاورمیانه می فرستد؟ اینها سوالاتی است که ذهن خواننده خبر فوق را مشغول می کند.


فاطمیون، زینبیون، حیدریون، حسینیون و هاشمیون نان شب کودکان ایران را می دزدند. فرداهای جوانان ایران را به غارت می برند و نه در خدمت انسانیت بلکه در خدمت سرداران سپاه هستند که کشتن را خوب بلد هستند.

احسان نیکویی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر