۱۴۰۰-۰۹-۲۰

حمله به گوهر عشقی و مصدوم کردن او

 

حمله به گوهر عشقی و مصدوم کردن او

گوهر عشقی مادر جاوید نام ستار بهشتی روز پنج شنبه هجدهم آذر ماه در حالی که در راه رفتن بر سر مزار فرزندش بود مابین راه مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت و از ناحیه سر و صورت مجروح شد. به گزارش بنیاد ستار بهشتی این حادثه در ساعت ۱۱ صبح به وقت تهران رخ داد که پس از پرت شدن گوهر عشقی بر زمین، وی توسط رهگذران به بیمارستان منتقل شد.
 
 
گوهر عشقی مادر جاوید نام ستار بهشتی روز پنج شنبه هجدهم آذر ماه در حالی که در راه رفتن بر سر مزار فرزندش بود مابین راه مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت و از ناحیه سر و صورت مجروح شد.
به گزارش بنیاد ستار بهشتی این حادثه در ساعت ۱۱ صبح به وقت تهران رخ داد که پس از پرت شدن گوهر عشقی بر زمین، وی توسط رهگذران به بیمارستان منتقل شد.
یکی از شاهدان عینی به خبرنگار بنیاد چنین گفت: مادر گوهر عشقی ستاره درخشان رباط کریم است و اکثریت مردم وی را می شناسند بخصوص که سالهاست وی همه روزه در این ساعت برای دیدار فرزندش به امامزاده می رود.
این شاهد عینی گفت من داخل مغازه بودم که صدای فریاد و کمک خواهی مردم بلند شد وقتی من به نزدیک جمعیت رسیدم دیدم مادر ستار خونین بر روی زمین افتاده.
شرح حادثه چنین است: گوهر عشقی در راه رفتن به امامزاده بوده که یک‌ موتور سوار شامل دو سرنشین از پشت سر آمده یکی از راکبین موتور پیاده شده گوهر عشقی را به سمت جلو پرتاب می کند.
گوهر عشقی پس از این حمله بر روی میل گردهای کنار خیابان افتاده و پس از لحظاتی از هوش می رود.
هنگامی که گوهر عشقی به هوش می آید متوجه می شود توسط برخی افراد!! به بیمارستان منتقل شده و پس از معاینات سطحی و ابتدایی وی از بیمارستان مرخص می شود.
Kan være et billede af 1 person
 

گوهر عشقی روز پنجشنبه، هجدهم آذر، در مسیر رفتن سر مزار فرزندش، هدف حمله افراد ناشناس قرار گرفت

بنیاد ستار بهشتی روز جمعه در حساب کاربری خود در اینستاگرام، از حمله به گوهر عشقی، مادر ستار بهشتی، کارگر و وبلاگ‌نویس ایرانی که سال ۹۱ حین بازداشت نزد پلیس جمهوری اسلامی ایران جان باخت، خبر داد.

به نوشته این بنیاد، گوهر عشقی روز پنجشنبه، هجدهم آذر، در مسیر رفتن سر مزار فرزندش، هدف حمله افراد ناشناس قرار گرفت و از ناحیه سر و صورت مجروح شد.

در ادامه خبر آمده است که این حادثه در ساعت ۱۱ صبح رخ داده است و پس از پرت شدن گوهر عشقی بر زمین، رهگذران او را به بیمارستان منتقل کرده‌اند.

یک شاهد عینی به خبرنگار بنیاد ستار بهشتی گفت: «من داخل مغازه بودم که صدای فریاد و کمک‌خواهی مردم بلند شد. وقتی نزدیک جمعیت رسیدم، دیدم مادر ستار خونین بر زمین افتاده است.»

بر اساس این گزارش، گوهر عشقی در راه رفتن به امامزاده بوده که یک‌ موتورسیکلت با دو سرنشین از پشت به او نزدیک شده و سپس یکی از آن‌ها پیاده شده و گوهر عشقی را به سمت جلو هل داده است.

خانم عشقی پس از این حمله، روی میلگردهای کنار خیابان افتاده و لحظاتی از هوش رفته است. سپس مردم او را به بیمارستان منتقل کرده‌اند. او پس از معاینات سطحی و ابتدایی مرخص شده است.

گوهر عشقی که پس از مرگ فرزندش به یکی از چهره‌های سرشناس منتقد جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است، دوازدهم آبان ۱۴۰۰، هم‌زمان با سالگرد درگذشت ستار، همراه دختر و دامادش، بازداشت شد. آن‌ها دو روز بعد آزاد شدند و خانم عشقی رسما اعلام کرد که با توجه به تهدیدهای اخیر علیه او و خانواده‌اش، مسئولیت هرگونه اتفاقی برای خانواده ستار بهشتی ‌به عهده حاکمیت و ماموران امنیتی است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر