۱۴۰۲-۰۵-۱۸

جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات مهران قره باغی برگزار شد

خبرگزاری هرانا – امروز دوشنبه شانزدهم مردادماه، جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات مهران قره باغی، زندانی سیاسی محبوس در زندان شیبان اهواز، در دادگاه کیفری دو شهرستان بهبهان برگزار شد. این پرونده در دوران حبس علیه وی گشوده شده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، امروز دوشنبه شانزدهم مردادماه ۱۴۰۲، جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات مهران قره باغی، برگزار شد.

یک منبع مطلع نزدیک به خانواده وی به هرانا گفت: “در جریان این جلسه که در دادگاه کیفری دو شهرستان بهبهان برگزار شد، آقای قره باغی از بابت اتهام انتسابی به دفاع از خود پرداخت.”
مهران قره باغی هم اکنون در حال تحمل دوران محکومیت خود از بابت پرونده پیشین در زندان شیبان اهواز است. وی در این پرونده جدید که در دوران حبس برای وی گشوده شده، در پی صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری دو شهرستان بهبهان احضار شده بود.

آقای قره باغی پیشتر نیز توسط دادگاه انقلاب ماهشهر به ده سال و یک ماه حبس و محرومیت های اجتماعی محکوم شد.

مهران قره باغی پیشتر توسط یکی از شعب دادگاه انقلاب، از بابت اتهامات “توهین به رهبری و تبلیغ علیه نظام “به ۳ سال حبس محکوم شد. با اعمال ماده ۱۳۴ قانون مجازات اسلامی، مجازات اشد یعنی ۲ سال حبس تعزیری در خصوص وی به اجرا در آمد.

مهران قره باغی، ۳۱ ساله و از اهالی روستای «تیله کوهی» از توابع شهرستان بهبهان واقع در استان خوزستان است.

خبرگزاری هرانا – ۱۴۰۲/۰۵/۱۶



source https://aghvam.bashariyat.org/?p=81956

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر