۱۴۰۳-۰۵-۱۳

زندانی سیاسی ساسان خانزاده، گزارشی از آخرین وضعیت وی در زندان لاکان رشت

زندانی سیاسی ساسان خانزاده در دادگاه غیابی شعبه سوم دادگاه انقلاب به ریاست قاضی مهدی راسخی به ۳ سال و ۱ روز و ۷ ماه و ۱۶ روز حبس به جرم تبلیغ علیه نظام به نفع گروه‌های معاند و تحریک و اغوای مردم به درگیری با یکدیگر به قصد برهم زدن امنیت محکوم شده است.


به گزارش کانون حقوق بشر ایران، پنج‌شنبه ۱۱مردادماه ۱۴۰۳، زندانی سیاسی ساسان خانزاده هم اکنون در بند میثاق زندان لاکان رشت دوران محکومیت خود را می گذراند. وی به اتهام تبلیغ علیه نظام به ۴۳.۵ماه زندان محکوم شده است.

زندانی سیاسی ساسان خانزاده متولد ۱۳۷۱ اهل و ساکن رشت است که در سال ۱۴۰۱ بازداشت، شکنجه‌ و با قرار وثیقه آزاد شده بود. وی بار دیگر در تاریخ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳، بازداشت و به بند سیاسی (میثاق) زندان لاکان رشت فرستاده شده است.

زندانی سیاسی ساسان خانزاده در دادگاه غیابی شعبه سوم دادگاه انقلاب به ریاست قاضی مهدی راسخی به ۳ سال و ۱ روز و ۷ ماه و ۱۶ روز حبس به جرم تبلیغ علیه نظام به نفع گروه‌های معاند و تحریک و اغوای مردم به درگیری با یکدیگر به قصد برهم زدن امنیت محکوم گردید. زندانی سیاسی ساسان خانزاده  از ۲۲ خرداد ۱۴۰۳، در بند میثاق زندان لاکان رشت دوران محکومیت خود را سپری می‌کند.

کانون حقوق بشر ایران ۱۱ مرداد, ۱۴۰۳



source https://aghvam.bashariyat.org/?p=94719

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر