۱۴۰۳-۰۶-۱۰

صدور و تایید حکم اعدام برای یک متهم در تهران

خبرگزاری هرانا – یک متهم به تجاوز در تهران توسط دادگاه کیفری این استان به اعدام محکوم شد و حکم صادره در دیوان عالی کشور تأیید شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، حکم اعدام یک متهم در دیوان عالی کشور تأیید شد.

بر اساس این گزارش، دو سال قبل با شکایت مردی میانسال مبنی بر بستری شدن دخترش در بیمارستان به دلیل آثار ضرب و شتم و تجاوز، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

این دختر که صدف نام دارد، به مأموران گفت: “با پسری جوان به نام آرش آشنا شده بودم و برای ملاقات با او قرار گذاشتم و سوار ماشینش شدم. پس از طی مسافتی، او به یکباره در ماشین را قفل کرد و وارد پارکینگ یک خانه شد. می‌خواستم در را باز کنم و فرار کنم که با مشت به صورتم کوبید و دندان‌هایم شکست و دهانم به شدت آسیب دید. او مرا به زور به یک واحد آپارتمانی برد و مورد آزار جنسی قرار داد. سپس مرا سوار ماشین کرد و در پارکی در همان حوالی از ماشین به بیرون انداخت.”

این متهم شناسایی و بازداشت شد، اما در جلسات بازجویی و در دادگاه مدعی شد که او و صدف به یکدیگر علاقه داشته‌اند و ارتباطشان با رضایت و میل بوده است.

در نهایت، پرونده متهم جهت رسیدگی به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد. قضات دادگاه وی را از بابت اتهام تجاوز به اعدام محکوم کردند و حکم صادره در شعبه ۵۱ دیوان عالی کشور تأیید شد.

خبرگزاری هرانا ۱۴۰۳/۰۶/۰۹



source https://aghvam.bashariyat.org/?p=95592

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر