۱۴۰۳-۰۵-۱۷

جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات وفا احمدپور و دانیال مقدم برگزار شد

خبرگزاری هرانا – امروز سه شنبه، جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات وفا احمدپور و دانیال مقدم در دادگاه انقلاب شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات وفا احمدپور و دانیال مقدم برگزار شد.

در جریان این جلسه که امروز سه شنبه شانزدهم مردادماه، در شعبه اول دادگاه انقلاب شیراز برگزار شد، آقایان احمدپور و مقدم از بابت اتهامات تبلیغ علیه نظام و تبانی برای ارتکاب جرم علیه امنیت ملی و خارجی به دفاع از خود پرداختند.
دانیال مقدم، خواننده به همراه وفا احمدپور، معروف به “وفادار”در تاریخ بیستم اردیبهشت ماه، توسط نیروهای امنیتی در شیراز بازداشت و به بازداشتگاه اداره اطلاعات شیراز موسوم به پلاک ۱۰۰ منتقل شدند. این افراد مدتی بعد به بازداشتگاه مرکزی زندان این شهر واقع در زندان عادل آباد انتقال داده شدند.

مورخ شانزدهم تیرماه، دانیال مقدم با تودیع وثیقه از این زندان آزاد شد.

وفا احمدپور نیز اکنون دوران محکومیت یک سال حبس از بابت پرونده پیشین خود را در زندان عادل آباد شیراز سپری میکند. وی توسط دادگاه انقلاب از بابت اتهام تبلیغ علیه نظام به یک سال حبس محکوم شده بود.

او پیشتر نیز در تاریخ پانزدهم بهمن ماه ۱۴۰۲، توسط نیروهای امنیتی در منزل خود بازداشت و در تاریخ سی بهمن همان سال با تودیع وثیقه از زندان اوین آزاد شده بود.

خبرگزاری هرانا –۱۴۰۳/۰۵/۱۶



source https://aghvam.bashariyat.org/?p=94815

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر