۱۳۹۹-۱۲-۱۳

فقدان ایمنی کار؛ مصدومیت ۲ کارگر در تهران و قم

فقدان ایمنی کار؛ مصدومیت ۲ کارگر در تهران و قم

خبرگزاری هرانا – امروز چهارشنبه ۱۳ اسفندماه، در سایه فقدان ایمنی محیط و شرایط کار، دو کارگر در شهرهای تهران و قم، طی حوادثی جداگانه دچار مصدومیت شدند. ایران در زمینه رعایت مسائل ایمنی کار در میان کشورهای جهان رتبه ۱۰۲ را به خود اختصاص داده ‌که رتبه بسیار پایینی است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از صدا و سیما، امروز چهارشنبه ۱۳ بهمن ۹۹، طی یک حادثه آتش سوزی در یک کارگاه رنگ مبل در شهرستان قنوات واقع در استان قم، یک کارگر دچار مصدومیت شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در اینباره گفت: با درخواست شهردار قنوات، سه دستگاه آتش‌نشان و ۱۵ نیرو برای این عملیات از شهر قم برای اطفای حریق به محل حادثه اعزام شدند.

حمید کریمی افزود: حریق به دلیل مجاورت به منازل مسکونی و مغازه ها موجب ایجاد خطر برای منازل اطراف شد که نیروهای آتش‌نشانی با خارج کردن ساکنین منازل مجاور به رفع خطر اقدام کردند.

وی با اشاره به ریزش سقف کارگاه افزود: از ۶ کارگر که در این کارگاه کار میکردند، ۵ نفر سالم از محدوده خطر خارج شدند و  یک کارگر دچار سوختگی از ناحیه پا شد.

مصدومیت یک آتش نشان در تهران

به گزارش ایسنا، امروز چهارشنبه ۱۳ اسفند ۹۹، سخنگوی سازمان اورژانس کشور، از وقوع حریق در شیرخوار گاه آمنه یکی از مراکز سازمان بهزیستی استان تهران خبر داد

مجتبی خالدی در اینباره گفت: ساعت ٨ و ٣٨ دقیقه امروز یک مورد آتش سوزی در شیرخوارگاه آمنه به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله در پی آن سه ایستگاه اتش نشانی در لحظات اولیه به محل واقع در خیابان ولیعصر، پایین تر از میرداماد، اعزام شدند.

وی افزود: سه دستگاه اتوبوس آمبولانس در محل هستند و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس نیز به محل اعزام شده است.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور تصریح کرد: طی این حادثه یک آتش نشان از ناحیه دست دچار مصدومیت شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر