۱۴۰۳-۰۱-۱۹

علیرغم گذشت بیش از یک ماه؛ تداوم بازداشت و بی خبری از وضعیت وحید اصغری

خبرگزاری هرانا – وحید اصغری، دانش آموز هفده ساله ساکن شهر سهند، علیرغم گذشت بیش از یک ماه از زمان بازداشت، کماکان در بلاتکلیفی بسر میبرد. بی خبری از سرنوشت این نوجوان، منجر به افزایش نگرانی های خانواده وی شده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، وحید اصغری، دانش آموز هفده ساله کماکان در بازداشت و بلاتکلیفی بسر میبرد.

یک منبع مطلع نزدیک به خانواده وی با اشاره به اینکه وحید دانش آموز دبیرستان “امام خمینی” در شهر سهند است و عدم حضور در کلاس های درس و پرونده سازی علیه این نوجوان ممکن است به اخراج او منجر شود، به هرانا گفت: “علیرغم پیگیری های خانواده این دانش آموز، مسئولین مربوطه از ارائه پاسخی روشن در خصوص سرنوشت و محل نگهداری این نوجوان کماکان خودداری میکنند. از سوی دیگر، اخیرا وحید بدون اشاره به جزئیات بیشتر یک تماس تلفنی با خانواده خود داشته است.”
به گفته این منبع؛ “با توجه به پیگیری های خانواده اش احتمال میرود که وحید در بازداشتگاه اداره اطلاعات تبریز محبوس باشد. بی خبری از وضعیت او، افزایش نگرانی های خانواده و نزدیکاش را به همراه داشته است.”

وحید اصغری مورخ شانزدهم اسفندماه ۱۴۰۲، توسط نیروهای امنیتی در شهر سهند بازداشت شد. ماموران پس از بازداشت این نوجوان، اقدام به تفتیش منزل خانوادگی او کرده و شماری از وسایل شخصی، تلفن همراه و کامپیوتر او را ضبط کردند.

وحید اصغری، متولد مردادماه سال ۱۳۸۵، دانش آموز مقطع دوازدهم، فرزند یوسف و سوسن و ساکن شهر سهند است.

خبرگزاری هرانا –۱۴۰۳/۰۱/۱۸



source https://aghvam.bashariyat.org/?p=91099

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر